+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Kriváň Recenzie

Hodnotenie hotela

81%
Veľmi dobré

podľa 111 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    85%
  • Čistota

    88%
  • Vybavenie

    76%
  • Komfort

    79%
  • Pomer cena/kvalita

    76%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Lenka Thurlova a Miroslava Kučerová

skupina priateľov, 16.5.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • V hotelu Kriváň se nám moc líbilo, paní na recepci velice příjemná a se vším poradí.Je to paní na svém místě.Lazensky pobyt vynikající, procedury a pan masér vynikající.Tento hotel je přímo u kolonády a nádherné zpívající fontány.Doporucujeme Všem a příští rok se zase vrátíme

  • Ochotný personál a lidé v lázních

  • Někteří zaměstnanci vůbec nerozumí jelikož neznají naši řeč

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu.
Recepce hotelu.

Michal Bureš

jednotlivec, 2.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Nefunkční wifi na pokoji, jídlo podprůměrné, wellness služby (nehezké prostředí, podprůměrná masáž)

  • Příjemný personál

  • Nefunkční wifi na pokoji, jídlo podprůměrné, wellness služby (nehezké prostředí, podprůměrná masáž)

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za hodnocení.
Recepce hotelu

Markéta Stojková

skupina priateľov, 26.4.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Celkově jsme byli s naším pobytem spokojeni, ale některými věcmi jsme byli opravdu zklamáni.

  • Hotel opravdu v centru města, pár kroků od hotelu vše na dosah. Z 5. patra, kde je restaurace, krásný výhled, útulné posezení. Čisté koupelny. Vynikající masáž od pana maséra.

  • Šílené parkování - složitější pokyny jsem neviděla! Auto jsme dle pokynů nakonec nechali na městském krytém parkovišti, které už má nejlepší léta za sebou. Údajně nemusíte rezervovat místo předem, ale když jsme přijeli, nebylo kam zaparkovat. Platí se 200 Kč za den, při výjezdu nás to nechtělo pustit.. V hotelu nám řekli, že je parkoviště 6 minut pěší chůze, to tedy nevím, kdo to měřil... V hotelu není žádný lobby bar nebo něco podobného, kde by se dalo večer posedět. Snídaně a večeře mdlé. Zapůjčené župany zřejmě sražené v sušičce, za 100 Kč jsme dostali "dětské župánky", které jsme nemohli ani zavázat (nosíme velikosti M a L). Služby paní masérky nevyhovující - masáž velmi odbytá (masér ale vynikající).

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za vaše vyjádření k pobytu u nás. Panu masérovi jsme tlumočili vaší spokojenost s jeho masáží - paní masérce jsme vytkli její odbytou masáž. Vzhledem k tomu, že hotel nemá vlastní parkoviště, nám nezbývá nic jiného, než klienty poslat do soukromého Parking Centra, které je nejblíže hotelu - zde ale nejsme schopni ovlivnit kvalitu poskytovaných služeb.
Snídaně a večeře postupně vylepšujeme, ale velikost županů jsme schopni na požádání vyměnit. Všechny vaše připomínky použijeme k zlepšení námi poskytovaných služeb.
Z Mariánských Lázní zdraví recepce
Hotel Kriváň, Masarykova 17/15, 353 01 Mariánské
Tel: 720 020 430, e-mail: [email protected], web: www.hotelkrivan.cz

Z Mariánských Lázní zdraví recepce
Hotel Kriváň, Masarykova 17/15, 353 01 Mariánské
Tel: 720 020 430, e-mail: [email protected], web: www.hotelkrivan.cz

Anonym

jednotlivec, 20.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Marie Skálová

jednotlivec, 19.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Hotel je na velmi hezkém místě u hlavní kolonády. Má nádherný výhled z restaurace. Zařízení funkční.

  • Vstřícný a ochotný personál. Strava chutná. Umístění hotelu na hezkém místě.

  • V pokoji pro 2-3 osoby pouze jedna židle u psacího stolu. Chyběl konferenční stolek, např. pro hraní karet. Postele jsou opravdu velmi tvrdé. Ne každému to vyhovuje. Co se týče WiFi, tak ta opravdu vůbec nefunguje. Za celý pobyt ani jednou se nepovedlo připojit

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za kladné hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojena. Výhrady samozřejmě bereme na vědomí.
Recepce hotelu

Helena Rychecká

jednotlivec, 19.4.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Hotel průměrný, na to že je na úrovni 4* tomu neodpovídá, v pokoji špatná televize, samé ruské a německé kanály, z našich programů pouze ČT 1, Nova která byla rozkmitaná a ani po upozornění to nešlo upravit a potom Prima, toť vše! Stravování neodpovídalo 4*, snídaně v pořádku, večeře jak v závodní kuchyni.

  • Líbilo se mi poloha hotelu, přímo v centru lázní!

  • To jsem již zhodnotila výše v bodovém hodnocení a také plný hotel ruských občanů a Čechů pomálu!

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za vaše vyjádření k pobytu u nás. Vaše připomínky použijeme v každém případě k zlepšení námi poskytovaných služeb. O rozšíření TV kanálů již jednáme se specializovanou firmou, ale skladbu hostů v našem hotelu nejsme schopni ovlivnit. Doufáme, že výměna personálu v kuchyni, kterou jsme realizovali, pomůže zlepšit kvalitu podávaných večeří.

Z Mariánských Lázní zdraví recepce
Hotel Kriváň, Masarykova 17/15, 353 01 Mariánské
Tel: 720 020 430, e-mail: [email protected], web: www.hotelkrivan.cz

Lenka

starší pár, 18.4.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt jsme si skvěle užili , útulný a čistý hotel, milý a vstřícný personál, skvělá poloha hotelu přímo v srdci lázní. Realizovalo se vše, co bylo v nabídce. Komplikovanější je parkování, u hotelu to není možné a ve městě jsou místa velmi omezená. Využili jsme volného parkování v obchodní zóně ( Kaufland), na víkendový pobyt je to zcela dostačující. Ještě jednou děkujeme personálu za krásný pobyt.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za pěkné hodnocení a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
Recepce hotelu

Ladislav Paták

starší pár, 21.3.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Informace získané od prodávajícího se plně shodovaly se skutečností. S pobytem jsme byli spokojeni, včetně služeb odpovídal cenové relaci.

  • Slušný hotel, všude čisto, funkční recepce, ochota personálu, vynikající kuchyně s ještě lepším servisem. Procedury odpovídaly nabídce, opět solidní obsluha.

  • Kolísavá teplota vody při sprchování.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za příjemné hodnocení. Webové stránky budeme aktualizovat,
přesněji se můžete informovat přímo na mobilu hotelové recepce.
V českém pravopisu se polepšíme :)

Anonym

rodina so staršími deťmi, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Hotel na skvělém místě (škoda, že výhled z našeho pokoje byl do dvora), ubytování mělo určité nedostatky (nedalo se regulovat topení, tudíž na pokoji bylo přes 26°, pokoj za hlučným výtahem znamenal brzy ráno budíček). Strava byla sice chutná (až na zákusky a párky ke snídani, které budily dojem několikadenního ohřívání), ale nedostatečná, co se množství týče. Personál se sice snažil, ale díky jeho nedostatku, velmi vázlo doplňování ranního a večerního bufetu. Jeden večer dokonce nezbyla na naši 2. směnu polévka. Možná by také stálo za to se zamyslet nad brigádníky, aby úklid použitého nádobí a doplňování bufetu nebylo závislé pouze na obsluze.

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Při plné obsazenosti hotelu není možné ubytovat všechny hosty v tichém pokoji s výhledem na město ,je nutné si toto předem zarezervovat.
Strava bude striktně kontrolována ze strany vedení hotelu.
Děkujeme za hodnocení.
Team hotelu Kriváň

Anonym

jednotlivec, 31.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Jana Pešková

jednotlivec, 30.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petr Krieglstein

jednotlivec, 4.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

iná skupina, 29.9.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Pobyt byl příjemný.

  • Blízko kolonády a fontány.

  • Horší výběr jídel, obsluha pomalá, určení času na stravování, chybné informace o parkování.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Kriváň odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za hodnocení.
Team hotelu Kriváň

Anonym

jednotlivec, 27.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Zdeňka Bertholdová

jednotlivec, 1.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST, VÝBORNÁ KUCHYNĚ

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Stanislava Martinovská

starší pár, 18.3.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 12.3.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Vstřícný personal, výborné jídlo, příště zvolíme pokoj superior.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Irena Ponešická

jednotlivec, 16.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Pokoj č. 26 byl poměrně malý, okna do dvora a průchodu mezi dvěma domy. Hotel byl inzerován jako 4 hvězdičkový, což si myslím neodpovídá. Stravování hodnotím také jako průměrné. K večeři nebyla možnost výběru. První den byly těstoviny s boloňskou omáčkou, druhá večeře maso s rýží. Polévky a moučníky ale byly velmi dobré. Vzhledem k tomu, že pobyt byl mimo sezónu, nebylo zde žádné kulturní vyžití. Celkový dojem z pobytu v Mariánských lázních však hodnotím jako velmi příjemný, jedná se o krásné lázeňské město a určitě doporučuji jeho návštěvu.

  • Krásné lázeňské město. Velmi ochotné dámy na recepci. Služby spa v hotelu, doporučuji aroma masáž.

  • Z oken pokoje byl výhled do dvoru a průchodu mezi dvěma domy. Nebyla možnost výběru večeře alespoň ze 2 možností.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Irena Hrdlickova

jednotlivec, 5.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Lenka Mlejnková

jednotlivec, 20.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10