+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Kriváň Bewertungen

Hotelbewertung

81%
Sehr gut

von 111 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    85%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    76%
  • Komfort

    79%
  • Preis-Leistungverhältnis

    76%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Junges Paar, 4.1.2016

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
25 %
  • Slaby priemer !!! Na 4 hviezdickovy hotel strasna slabota !!!

Persönlich
5
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
0
Komfort
2
Wert/Geld
1

Anonym

Älteres Paar, 24.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
2

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 25.4.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Jedno velké zklamání,hotel oprýskaný,popraskaný,před vchodem kámen s páskou,personál vztřícný,čistota hotelu pokoje katastrofa,špína,bordel,pavučiny,prach,špinavé skleničky. Jídlo raději nekomentuju,školní jídelna vaří na úrovni 4*,tohle tak úroven 1.Jediné co opravdu mi udělalo radost byly procedury,to bylo nejlepší na celém teda skoro celém pobytu,odjížděli jsme hned druhý den odpoledne.Určitě nikomu tento hotel nedoporučím

  • Procedury

  • Okolí,hotel,pokoj,jídlo,

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
anonymní klient definoval co je vše strašné na hotelu Kriváň****, je tedy asi jediný, který měl tyto poznatky....

Anonym

Einzelreisender, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Služby - masáže a parafín na ruce

  • Služby - masáže a parafín na ruce

  • Hotel, přístup servírky k česky a rusky mluvícím klientům. Čistota hotelu

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Marcela Polanská

Älteres Paar, 23.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Přístup personálu na recepci

  • Pokoj neodpovídal deluxe. Špatné jídlo prostě hrůza,porce minimální.Při příjezdu jedno jídlo na výběr a ještě dětská porce.Manžel rajskou nejí a nebylo mu nabídnuto nic jiného.Za nás zklamání

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
V gastronomii se budeme snažit zlepšit.
Děkujeme za hodnocení

Martin Bláha

Einzelreisender, 28.11.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
40 %
  • špatna kuchně

  • pokoj a hotel

  • kuchyně chybi česká

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení. V nabídce máme jen českou kuchyň tak nevíme co tím klient myslí, že česká kuchyně chybí.

Anonym

Einzelreisender, 19.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel na skvělém místě (škoda, že výhled z našeho pokoje byl do dvora), ubytování mělo určité nedostatky (nedalo se regulovat topení, tudíž na pokoji bylo přes 26°, pokoj za hlučným výtahem znamenal brzy ráno budíček). Strava byla sice chutná (až na zákusky a párky ke snídani, které budily dojem několikadenního ohřívání), ale nedostatečná, co se množství týče. Personál se sice snažil, ale díky jeho nedostatku, velmi vázlo doplňování ranního a večerního bufetu. Jeden večer dokonce nezbyla na naši 2. směnu polévka. Možná by také stálo za to se zamyslet nad brigádníky, aby úklid použitého nádobí a doplňování bufetu nebylo závislé pouze na obsluze.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Při plné obsazenosti hotelu není možné ubytovat všechny hosty v tichém pokoji s výhledem na město ,je nutné si toto předem zarezervovat.
Strava bude striktně kontrolována ze strany vedení hotelu.
Děkujeme za hodnocení.
Team hotelu Kriváň

Anonym

Älteres Paar, 2.9.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Za hodně peněz opravdu málo muziky. Snídaně s minimálním výběrem a velmi nízkou kvalitou výrobků - nejlevnější salámy, jogurty, instantní kaše. Káva vyřešena formou instantní - i k odpolednímu "dezertu". Večeře velmi průměrné (jako pozitivní beru možnost vybrat si z více variant). Vybavení pokoje bylo v pořádku, ovšem pokud si potrpíte na večerní pouštění televize smiřte se s jedním maximálně dvěma fungujícíma programama. Ohledně wellnes, výřivka naprosto fantastická, sauna taktéž. Ostatní procedury podprůměrné, prováděné personálem bez dostatečného vzdělání, který vlastně neví, co dělá. O parafínu, který je tak kvalitní, že se drolí nemluvě. Personál na recepci většinou nebyl nadšen, že dělá zrovna tuto práci a bohužel to bylo znát. Nikdy víc.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Snídaňový raut je podle nás v pořádku jak obsahově tak kvalitou výrobků. Instantní káva k odpolednímu dezertu je pouze bonus, klient si mohl dát i presso, bohužel ale za to se platí. Na televizních kanálech pracujeme, neovlivníme práci a dobu externích firem na hotelu. Co se týče wellness, pracuje zde pouze kvalifikovaný personál, tudíž nerozumíme tomu, že klient nic neřekl ne recepci. Poté ani nerozumíme pozdějším stížnostem na recenzi, pokud byl klient nespokojen mohl si nechat zavolat vedení hotelu a vše s ním prodiskutovat, vždy se snažíme vyjít vstříc každému.

Recepce hotelu

Anonym

Älteres Paar, 6.1.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
3

Dagmar Kubenkova

Einzelreisender, 15.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Hotel 1 personal a služby v nom 4

  • nemohu hotel Kriván doporučit neboť sem nebyla spokojena

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Václava Bittnarova

Einzelreisender, 2.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Stravovani zdaleka nedosahuje urovne ctyrhvezdickoveho hotelu, na pozadani predlozeni certifikatu nereagovsli. Hotel si zrejme z duvodu klamne reklamy urcil uroven sam. Hotel ma krasnou polohu, je cisty, uklid vyborny, na balneu mili, vstricni, neprovadeji vsechny sluzby, ktere prezentuji. Za vse musite platit, napr. Pokud si do minibaru ulozite svoje zbozi, je poplatek 500 Kc, ale chladnicka k dispozici neni. Neni k dispozici ani restaurace, lde by mohl klient konzumovat krome casu snidane a vecere. Za klic k trezoru se musi skladat depozit. V informacich na pokoji byla uvedena castka 500, na recepci vyzadovali 800. Na jednu porci ke gulasi obdrzite dva jouskove knedliky. Je to velka skoda, protoze to je slutecny velmi oekny hotel a Marianske lazne jsou krasne. Vyuzivali jsme sluzeb jinych hotelu a vzdy s maximalni spokojenosti. Sikvestrovsky vecer jsme si zaplatili v jinem hoteli, prestoze jsme jej meli v cene pobytu. Nechteli jsme si kazit zaver roku. Prestoze to byl hotel se tremi hvezdickami, bylo zde vse na vyssi urovni nez v Krivani. Takze Marianske lazne doporucuji,ale rozhodne ne v hotelu Ktivan. Asi by to chtelo vymenit pana reditele.

  • Uvedeno v recenzi. Predevsim strava a uroven obsluhy v restauraci

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
0

Michal Bureš

Einzelreisender, 2.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nefunkční wifi na pokoji, jídlo podprůměrné, wellness služby (nehezké prostředí, podprůměrná masáž)

  • Příjemný personál

  • Nefunkční wifi na pokoji, jídlo podprůměrné, wellness služby (nehezké prostředí, podprůměrná masáž)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení.
Recepce hotelu

Helena Rychecká

Einzelreisender, 19.4.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel průměrný, na to že je na úrovni 4* tomu neodpovídá, v pokoji špatná televize, samé ruské a německé kanály, z našich programů pouze ČT 1, Nova která byla rozkmitaná a ani po upozornění to nešlo upravit a potom Prima, toť vše! Stravování neodpovídalo 4*, snídaně v pořádku, večeře jak v závodní kuchyni.

  • Líbilo se mi poloha hotelu, přímo v centru lázní!

  • To jsem již zhodnotila výše v bodovém hodnocení a také plný hotel ruských občanů a Čechů pomálu!

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za vaše vyjádření k pobytu u nás. Vaše připomínky použijeme v každém případě k zlepšení námi poskytovaných služeb. O rozšíření TV kanálů již jednáme se specializovanou firmou, ale skladbu hostů v našem hotelu nejsme schopni ovlivnit. Doufáme, že výměna personálu v kuchyni, kterou jsme realizovali, pomůže zlepšit kvalitu podávaných večeří.

Z Mariánských Lázní zdraví recepce
Hotel Kriváň, Masarykova 17/15, 353 01 Mariánské
Tel: 720 020 430, e-mail: [email protected], web: www.hotelkrivan.cz

Irena Ponešická

Einzelreisender, 16.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pokoj č. 26 byl poměrně malý, okna do dvora a průchodu mezi dvěma domy. Hotel byl inzerován jako 4 hvězdičkový, což si myslím neodpovídá. Stravování hodnotím také jako průměrné. K večeři nebyla možnost výběru. První den byly těstoviny s boloňskou omáčkou, druhá večeře maso s rýží. Polévky a moučníky ale byly velmi dobré. Vzhledem k tomu, že pobyt byl mimo sezónu, nebylo zde žádné kulturní vyžití. Celkový dojem z pobytu v Mariánských lázních však hodnotím jako velmi příjemný, jedná se o krásné lázeňské město a určitě doporučuji jeho návštěvu.

  • Krásné lázeňské město. Velmi ochotné dámy na recepci. Služby spa v hotelu, doporučuji aroma masáž.

  • Z oken pokoje byl výhled do dvoru a průchodu mezi dvěma domy. Nebyla možnost výběru večeře alespoň ze 2 možností.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Irena Hrdlickova

Einzelreisender, 5.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 4.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Čistota,ochota personálu

  • Masáže,vířivka,čistota

  • Noční rušení od cizích příslušníku,telefónáty v azbuce v 1.30 na vedlejším pokoji na 30 minut,budík v 4.30,na vedlejším pokoji,neni lobby bar, televize s 2 českými programy,menší výběr stravování na 4 hvězdičkový hotel

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Kriváň hat auf diese Bewertung geantwortet.
Bohužel klienty v hotelu neovlivníme, to si musí host vyřídit sám, zaklepáním a požádáním o ztišení, pokud se jedná o ruskou klientelu mohl zákazník požádat na recepci aby se s klienty spojil a promluvil s nimi. Nikde nemáme napsáno na stránkách, že na pokoji je lobby bar. Na rozšíření kanálů pracujeme, ale bohužel neovlivníme čekací dobu externích firem. Co se týká výběru jídel ze 4 druhů, pracujeme na rozšíření. Pokud si ale zákazník nevybral, mohl se domluvit s kuchařem. Vždy je to o komunikaci.

Anonym

andere Gruppe, 16.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Eva Vinšová

andere Gruppe, 19.9.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Pobyt se mi líbil, možná bych brala více procedur, ovocná mísa na pokoji mě nenadchla, některé ovoce bylo přezrálé a plesnivé. Pokoj se nám velice líbil.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 30.5.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • balneo provoz pěkně zařízený

  • Malá restaurace...u večeře tam bylo velké horko...náš pokoj byl v přízemí č.18...výhled byl do dvora na kontejnery...i když se jednalo o víkendový pobyt, tak bysme si zasloužily lepší pokoj (němečtí turisté by v takovém pokoji určitě nebyli)...koupelna nic moc = sprchový roh se závěsem.... na ****hotel výběr jídla nic moc...spíše odpovídalo ***hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5